Geoblog.pl    agaslawek    Podróże    Indie 2009    Sawai Madhpur

Sawai Madhpur

Indie
Indie, Sawāi Mādhopur

Podróż do Sawai zajęła nam znaaccczzzznie więcej czasu niż sobie zaplanowaliśmy na poczatku. Wszystko wyglada super, autobus do Brathopur, dalej do Sawai pociągiem i o 21 na miejscu. Autobus w porzadku dowiózł nas na miejsce godzinę przed planowanym odjazdem pociągu. Weszliśmy na stację, sprawdziliśmy na tablicy, wszystko sie zgadza. Czekamy sobie grzecznie, ale zamiast pociagu Pani ogłasza, że będzie on opóźniony o 3 godziny. Zmartwiliśmy sie troche, że dojezdzajac na miejsce nie będzie miał nas kto odebrać, ale w końcu to Indie i opóźnienia sie zdarzają. Po 3 godzianach, kolejne ogloszenie, że nasz pociag przyjedzie z kolejnym 2 godzinnym opóźnieniem. W rezultatcie nasz pociąg przyjechał z 10 godzinnym opóźnieniem, nie mamy pojęcia jak daliśmy radę tyle wysiedzieć na tej stacji w tej zabitej dechami dziurze. Sławek zaprzyjaźnił się z połową osób czekających na swoje pociągi. W pewnym momencie wyglądał jak jakieś guru: siedział po turecku na środku peronu, a jakieś 30 osób słuchało odpowiedzi na zadawane pytania, zresztą co chwila padały podobne. Miałam ochotę wyjąć aparat i zrobić zdjęcia, ale trochę się bałam, bo byliśmy jedynymi białymi na stacji.

O 7 rano byliśmy wreszcie w hotelu. Po małych problemach z zameldowaniem się, wykąpaliśmy, zjedliśmy śniadanko i padliśmy strasznie zmęczeni.

Sawai wydaje się sympatycznym miejscem, cichym i dającym odpocząć od zgiełku.

Ania M.
Ania M. - 2009-10-24 10:11
Czy na tym pierwszym zdjęciu stoicie przed swoim hotelem? Bo trzeba przyznać, że wygląda inaczej, niż wszystko, co do tej pory było na fotkach!
Wyglądacie na bardzo zadowolonych na wszystkich zdjęciach. Super!

obszan - postrach francu....
obszan - postrach francu.... - 2009-10-24 12:31
a co tutaj już bez opisu :)?

niezła taksa, kopniak w tyłek i leci 120 km/h :) i co najlepsze, na wodę :)!!!

widać że kraj kontrastu ... u nas kobiety wożą na wsi z przyczepach na trzodę, tam pełna kulturka i pomysłowo - u nas byś tyle siana nie wsadził na przyczepę :)

wspominałem o wazonie, zauważyłem że klosz od lampki podłogowej też posklejaliście :) nie wie czy to Aga czy Sulik, ale któreś ma talent :))))

działajcie działajcie rebiata, czekam na zdjęcia i mrożące krew w żyłach historie ... może foto z hinduską w basenie ... hmmm ... no bo co będę Cię oglądał jak się plaskasz .... pewnie pierwsza kąpiel od kilku dni, rozumiem że to wielka ulga i radość ... ale ja chcę hinduski w basenie :)

agaslawek
agaslawek - 2009-10-24 14:53
Aniu, Sawai to nie jest typowe indyjskie miasteczko, tu raczej są ładniejsze i od razu droższe hotele i więcej spokoju

Aga W.
Aga W. - 2009-10-27 22:10
widzę, że pozwoliliście sobie na jeden dzień "na bogato" :)
Zazdroszczę tych super-nowoczesnych automoblili ;p Musicie to u nas opatentować :)