Geoblog.pl    agaslawek    Podróże    Indie 2009    Jaisalmer - zwiedzamy fort

Jaisalmer - zwiedzamy fort

Indie
Indie, Jaisalmer

Dzisiejszy dzień jest dużo spokojniejszy niż wczorajszy. Od tego upału nic nam się nie chce albo wszystko robimy bardzo powoli. Fort który jest centralnym miejscem Jaisalmeru położony jest na niewielkim wzniesieniu i ciągle mieszkają w nim ludzie. Odpuściliśmy sobie zwiedzanie kolejnego muzeum, bo nawet jak dla nas to już za dużo "wysokiej kultury" :-)

Przed nami dłuuuga 18 godzinna (a może nawet dłużej bo pociągi z niewyjaśnionych przyczyn stoją w polu) podróż pociągiem z powrotem do Delhi.

Agnieszka wreszcie znalazła stoisko ze sztuczną biżuterią i znalazła się w swoim żywiole. 12 par kolczyków robi wrażenie.

Ania
Ania - 2009-10-30 10:18
Agnieszko mam nadzieję, ze oprócz kolczyków przywieziesz coś jeszcze z podróży poślubnej :-)

EWA - HR
EWA - HR - 2009-10-30 16:05
Agnieszko, Sławku, może przywieziecie zalążęk KOGOŚ.
Jestem pod wrażeniem widoków i podziwiam za wytrzymałość.
Sławek widzę, że ogoliłeś się, a u Ciebie Agnieszko widać opaleniznę.
Życzę miłego, daleszego zwiedzania

Magda G.
Magda G. - 2009-10-31 22:36
Nie wiedziałam nic o planach jakiegoś Kogosia ;)

Kochani ale super zdjęcia! Dziś dopiero hurtowo wszystkie obejrzałam i jestem zachwycona! Przez Was nie piszę magisterki cały wieczór :p

Agnieszka kupuj bo to na pewno okazja! I na pewno są piękne;) Wyglądacie na szczęśliwych. W sumie trudno nie być przy tylu niesamowitych przeżyciach. Wielu takich jeszcze Wam życzę!

Ściskam mocno

agaslawek
agaslawek - 2009-11-02 10:53
Madziu, my też nic o tym nie wiemy:)))